logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۴۰۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر:

جنایت اخیر رژیم صهیونسیتی از استیصال است

جنایت-اخیر-رژیم-صهیونسیتی-از-استیصال-است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: حرکت دو روز اخیر رژیم صهیونسیتی از سر استیصال بوده و تلاش دارد این شکست مفتضحانه خود را جبران کند.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن عرض تبریک ایام ولادت حضرت رسول اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و امام صادق (علیه‌السلام)، گفت: مسئله روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه لبنان از چند جهت باید مورد بررسی و دقت قرار بگیرد، این اتفاق را باید در طول عملیات طوفان‌الاقصی دید، رژیم غاصب در این مدت قریب به یک سال موفقیتی قابل‌توجهی نتوانسته به دست بیاورد و در مقابل حماس عملاً شکست خورده و این شکست مفتضحانه حاصل حمایت الله از مظلوم و جبهه حق، مقاومت مردم غیور نوار غزه و حمایت‌های جبهه مقاومت است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دیدیم که این غاصب صهیونیستی با بمباران مدارس و مساجد و بیمارستان و تخریب منازل مسکونی با چه فرعونیتی رفتار می‌کرد و می‌کند، افزود: وقتی با تمام این موارد نتوانست غلطی کند و مقاومت مردم غلبه بر این فرعونیت کرد خود را در افتضاح بی‌سابقه‌ای دید و حرکت دو روز اخیر این تبهکار منطقه‌ای که قطعاً با همکاری سایر همدستانشان خصوصاً شیطان بزرگ انجام شد تلاش دارد این شکست مفتضحانه خود را جبران کند ولی غافل از اینکه در باتلاق اضمحلال خود هرچه بیشتر دست و پا زند سریع‌تر وجود نحسش از بین می‌رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: اینکه از هر وسیله‌ای در جنگ مردم عادی را مورد هدف قرار می‌دهد که شاید تعدادی از این افراد نیروی نظامی باشد نشان از قساوت کامل این‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه خون این عزیزان مظلوم قهرمان، موجب تقویت روحیه انتقام جبهه مقاومت خواهد شد، تأکید کرد: این‌بار ضربات محکم‌تری بر پیکره رو به موت این رژیم کودک‌کش فرود خواهد آمد.

شجاعی تصریح کرد: نکته‌ای که اهمیت ویژه‌ای دارد، اهتمام جبهه مقاومت بر این مطلب ثابت شده تاریخ است که امت نباید در امر ولی خود تردید یا تعلل کند که در هر برهه از زمان این تعلل رخ داد ضربات دشمن سهمگین‌تر و جسارتش بیش از پیش شد، که بعینه در نوع همین عملیات تروریستی اخیر متوجه علت امر و تأکید امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پیشرفت کشور و مسلمانان در تمامی عرصه‌ها خاصه تجهیزات دفاعی و نظامی شدیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر